GRATIS SPOTIFY-INVITES!

Lämna en kommentar med din email och skriv att du vill ha en gratis spotify-invite, jag kommer maila ut så fort jag hinner.
Max 1 gratis spotify-invite per person. Ni har fram till imorgon midnatt på er.

Idag var det tänkt att jag skulle till Tivolibadet i Kristianstad med Shpetim, men karin var inte hemma och hon hade glömt sin mobil, så det blir imorgon istället.  Så jag har inte gjort så mycket förutom att vara hos Shpetim.

Ska göra en photshop-guide nu hade jag tänkt, håll utkik.

Taggar: spotify, gratis spotify-invite, spotify-invites, skaffa, invite, shpetim, photoshop, tivolibadet, mobil, gratis invite, photoshop-guide, lämna kommentar för spotify-invite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  Bloggtoppen.se