Man borde kunna rösta på Petra Mede!

Nu är melodifestivalens andra deltävling klar, och alla sög totalt utom Måns och Petra Mede.
Jag kom även på den bästa idén, låt oss kunna rösta på Petra Mede,  eller inte! Men jag skulle kunna slå vad om att hon hade fått flest röster.

Jaja, bra att Måns gick till final iallafall.
Kan inte Amy sluta vara så glad hela tiden? Jag stör mig som fan på det.
Småkakor och bruna bönor låter ju gott, eller?

Idag åt vi orientalisk chili-kycklinggryta med ris, mycket gott (förutom riset, min pappa är skitkass på att laga ris).
Tror jag ska sova snart.

Vi hörs.

P.S  Amy, fin klänning! Har du sytt den själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  Bloggtoppen.se