Gratis spotify-invites, och jag mår bättre!

Mår ganska mycket bättre nu, har bara lite huvudvärk. Jag har smittat pappa, så han ligger i sängen nu.
Hörde ni det om att eu ska stoppa FRA och IPRED lagarna? Grymt bra tycker jag!

Har lite spotify-invites att ge bort, mer info kommer antagligen imorgon.

Hade även tänkt fixa lite photoshop-guider, håll utkik efter de!

Taggar: spotify, photoshop-guider, fra, ipred, eu, huvudvärk, bättre, spotify-invites, gratis, gratis spotify-invites, skaffa spotify-invites, jag mår bättre, vinterkräksjukan, Eu ska stoppa FRA och IPRED

Technorati Profile

Kommentarer
Postat av: Sara

Gratis spotify invites finns på http://www.gratisspotifyinvite.tk/ jag har hämtat 5 invites där.

2009-06-07 @ 15:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  Bloggtoppen.se